Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


A.  Μπορείτε πλέον να απευθύνεστε κατευθείαν στον πελάτη που ενδιαφέρεται να αγοράσει το προϊόν σας, παρακάμπτοντας τα ΜΜΕ

B.  Μπορείτε να εξοικονομείτε μεγάλα ποσά από την διαφήμιση και να επιτυγχάνετε πολύ υψηλότερες πωλήσεις με λιγότερα χρήματα

Γ.  Μπορείτε να στέλνετε προσφορές στον καταναλωτή με άμεσο τρόπο, ώστε να μη μπορούν οι ανταγωνιστές σας να αντιγράψουν τη στρατηγική που ακολουθείτε και έτσι να διατηρείτε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα

Δ. Μπορείτε να κερδίσετε τον πελάτη του ανταγωνισμού έχοντας το πλεονέκτημα να απευθύνεστε στον ίδιο

Ε. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη, που μπορεί να ενισχύεται με διάφορα κίνητρα (π.χ. δώρα, προσφορές κ.λ.π.)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου