Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

01. Εδραιώστε την αξιοπιστία σας
Η αξιοπιστία δημιουργεί ένα θετικό περιβάλλον στο πλαίσιο του οποίου μπορείτε να πραγματοποιήσετε ευκολότερα μια πώληση. Ο συνομιλητής σας θα σας ακούσει με μεγαλύτερο σεβασμό και, επιπλέον, δεν θα σας αμφισβητήσει.
02.Μάθετε το προϊόν σας σε βάθος
Αυτό δεν σημαίνει να αφιερώσετε όλη σας τη ζωή ως ερευνητής που προσπαθεί να μάθει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Σημαίνει απλώς να μάθετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του αντικειμένου που πουλάτε, καθώς και να ξεχωρίζετε τους ανθρώπους αυτούς που πρέπει να το αγοράσουν, αλλά και αυτούς που δεν πρέπει.
03. Γνωρίστε τον πελάτη σας
Ακούστε προσεκτικά τους άλλους, τόσο με το μυαλό όσο και με την καρδιά σας. Μην περιμένετε απλώς να έρθει η σειρά σας να μιλήσετε. Ακούστε προσεκτικά και αφουγκραστείτε τι είναι αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν.
04. Το απλό είναι καλύτερο
Μην ξεχνάτε ότι αυτός που απευθύνθηκε στους στρατιώτες μετά τη μάχη του Gettysburg δεν ήταν ο Πρόεδρος Λίνκολν, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι σήμερα.
Το όνομα του ομιλητή ήταν Edward Everett και ο λόγος του είχε διάρκεια μιας ώρας και τριάντα λεπτών. Από τον Πρόεδρο Λίνκολν είχαν ζητήσει να πει μερικά λόγια για να κλείσει το Διάγγελμα.
Ο Πρόεδρος ετοίμασε μια ομιλία της οποίας το 75% των λέξεων αποτελούνταν από πέντε ή λιγότερα γράμματα. Επέλεξε την απλότητα.
05. Πουλήστε την ιδέα και τα οφέλη του προϊόντος
Πληροφορήστε τον πελάτη για τα στοιχεία και τους αριθμούς, αλλά πουλήστε την ιδέα και τα οφέλη. Μην παραπλανείτε τους υποψήφιους πελάτες. Μην τους κάνετε να πιστεύουν ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που πραγματικά είναι.
06. Μεταδώστε τον ενθουσιασμό, τη σιγουριά και την αφοσίωσή σας στο προϊόν που πουλάτε
Κατά τη διαδικασία της πώλησης, πρέπει να αναφέρετε πολλά τεχνικά στοιχεία. Πληροφορίες που κατευθύνονται στον εγκέφαλο του πελάτη. Όμως η πώληση δεν γίνεται εκεί. Η πώληση πραγματοποιείται χαμηλότερα: στην καρδιά ή στο στομάχι του. Και είναι αποτέλεσμα της επικοινωνίας, του ενθουσιασμού, της πίστης που τρέφετε προς το προϊόν, της αφοσίωσής σας στον πελάτη.
07. Ρισκάρετε
Μπορείτε να ρισκάρετε με πολλούς τρόπους, όμως προσπαθήστε να περιοριστείτε στον εξής: Σταματήστε να ζητάτε από τον πελάτη να αγοράσει. Ίσως σας είναι ευκολότερο να ζητάτε να αγοράσει, παρά να τον ενημερώνετε και να περιμένετε. Όμως δεν είναι πια αποτελεσματικό. Ανεξάρτητα από το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, οι πελάτες σας μπορούν να στραφούν κάπου αλλού και να αγοράσουν κάτι που θα μοιάζει με το δικό σας προϊόν και ίσως είναι και φθηνότερο. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι κάθε φορά που οι πελάτες σας ανοίγουν την τηλεόρασή τους, διαβάζουν την εφημερίδα τους ή συνδέονται με το Διαδίκτυο, πλημμυρίζονται από θελκτικές ιδέες και προτάσεις για να ξοδέψουν τα χρήματά τους. Υπάρχει τόση πληροφόρηση και τόσες διαθέσιμες επιλογές, ώστε οι περισσότεροι καταναλωτές μπερδεύονται και δυσκολεύονται να αποφασίσουν.
Ένα συνηθισμένο κλείσιμο στο χρηματοοικονομικό κλάδο είναι: «Ποια είναι η δική σας άποψη;» Είναι, ωστόσο, σωστό να ρωτήσετε κάποιον που είναι μπερδεμένος, τι σκέφτεται; Οι πελάτες σας σας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ, όμως δεν σας χρειάζονται για να τους θέσετε ερωτήματα. Σας χρειάζονται για να τους δώσετε απαντήσεις.
Κάποιοι είναι περισσότερο ταλαντούχοι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους, αλλά λίγα είναι τα «φυσικά» ταλέντα. Ένα από αυτά ήταν ο Μότσαρτ. Αν και μας άφησε υπέροχη μουσική, ο ίδιος δεν έζησε ευτυχισμένα. Πέθανε νέος και απένταρος ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου