Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2012

Οι παλιοι πελάτες κρύβουν θυσαυρούς. Διαχειριστείτε σωστά το πελατολόγιό σας


Οι παλιοι πελάτες κρύβουν θυσαυρούς. 

Διαχειριστείτε σωστά το πελατολόγιό σας

  Μία επιχείρηση καταναλώνει πολύ χρόνο και ενέργεια στην εξεύρεση νέων πελατών. Αυτό είναι φυσικά κάτι που πρέπει να γίνεται, αφού περισσότεροι πελάτες ισοδυναμούν

με περισσότερο εισόδημα. Τί γίνεται όμως με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της επιχείρησης;

Πόσο σημαντικό είναι για μία επιχείρηση να έχει ένα σωστά οργανωμένο πελατολόγιο;

Το πελατολόγιο μιας επιχείρησης αποτελεί το μεγαλύτερο περουσιακό της στοιχείο.

Η σωστή οργάνωση και διαχείρισή του είναι ζωτικής σημασίας, γιατί επιτρέπει στην επιχείρηση:

α) να έχει πλήρη έλεγχο και σωστή παρακολούθηση των πελατών της
β) να κάνει μία πολύ καλύτερα στοχευμένη προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών της, που συνεπάγεται αύξηση των πωλήσεών της και
γ) να εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο, αφού μπορεί ανά πάσα στιγμή όποιος θέλει να βρεί εύκολα τα στοιχεία που χρειάζεται

Αυτό λοιπόν που πρέπει να ξεκινήσετε να κάνετε, είναι να συγκεντρώσετε όλα τα στοιχεία του πελατολογίου σας.

Στη συνέχεια, περάστε τα στοιχεία σε ένα πρόγραμμα διαχείρισης πελατών (CRM). 
Τηλεφωνήστε στους πελάτες σας και μάθετε οποιοδήποτε στοιχείο σας λείπει (π.χ email, fax). Επίσης, βάλτε κάθε καινούργιο πελάτη σας να συμπληρώνει μία απλή φόρμα με τα στοιχεία που χρειάζεστε.

Είτε είστε εταιρεία που απευθύνεται σε επιχειρήσεις (B2B) είτε σε τελικούς καταναλωτές (B2C), είναι πολύ σημαντικό τα αρχεία των
πελατών σας να είναι ενημερωμένα και να έχετε ένα πρόγραμμα με το οποίο θα γνωρίζετε κάθε στιγμή με ποιόν μιλήσατε, πότε
μιλήσατε και τί είπατε.

Μία επιχείρηση που δεν έχει σωστά ενημερωμένα αρχεία 
είναι μία επιχείρηση που δεν έχει μνήμη.

Φανταστείτε τον εαυτό σας να μη θυμάται να ονόματα, τις διευθύνσεις και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία των γνωστών, των συγγενών και
των φίλων σας. Θα είσαστε σε θέση να λειτουργήσετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου